fredag 1 april 2011

Min fredag so far

På söndag ska jag sola i solarium. Det har jag bestämt. Jag har dessutom gått ner i vikt lite: alla jeans + ridbyxorna sitter lite löst och det är ju GÖTT. Allt detta flängande till stallet finally paid off och det utan att jag jiddrat med pastaförbud eller annat tokigt. Faller ju på sin egen omöjlighet. I alla fall så har den stora kroppsupprustningen börjat inför MIAMI-resan.

I övrigt är jag lätt bakfull, i stort behov av dusch och utan man att komma hem till för han är på KONFERENS. WTF. Just det, måste till skomakaren och hämta upp skor och nycklar så himla KÖUL. Ska köpa nån god mat för att liva upp det hela. Men vad? Chips med chipssås, stuvade chips och dipsallad kanske?

Debaser har uteserveringspremiär men vette fan om jag orkar huttra mig igenom det. Var dessutom där igår (hence bakfyllan).

2 kommentarer:

Mirijam sa...

Alla bara "beach 2011", vi är lite mera fierce och bara "USA 2011"!

Skiter i hur jag ser ut i juli, bara bilderna från San Fran, LA, Vegas och SD blir bra!

Dramadrottningen sa...

Men WORD liksom. Förresten lär jag se ut som ett ras efter Usa för jag kommer äta cirka tre hamburgare om dagen med fria refills på colan därtill. Joråsatteh!