måndag 18 april 2011

Så himla mycke djur nu alltså.

Så himla mycke djur nu alltså.

8 kommentarer:

tant sa...

dela med dig.

tant sa...

dela med dig.

Dramadrottningen sa...

Hihi kaninen är redan borta, ville du haft den?

tant sa...

näääj, för gammal för kanin.

Dramadrottningen sa...

Du det var lite så jag också kände och gav bort den till Hässleholm. Jag ska kolla i stallet igen!

tant sa...

Jaaa, för jag överväger mer stallhäng som du gör och mindre sånt som jag gör, i framtiden.

Dramadrottningen sa...

Många åker på bete 1/6 men jag kollar runt - definitivt! Jag överväger också en ekonomiskt oberoende tillvaro på valfritt gods i Skåne. Inkl hästar så klart.

tant sa...

Härligt, låter som bra tillvaro.
Och du kan ju ha ögonen och öronen öppna till hösten, ska sluta på MCR nu.