onsdag 26 maj 2010

jag minns det svagt...

En gång i tiden var jag kanske lite snygg. Allt jag kan säga är: det var då. Nu har jag haft samma skjorta i tre dagar, inget smink (alltså fatta!), gympadojjor och jeans. Jag är så sjukt friggin' ful alltså! Håret sen då - en katastrof! Virvlar, platt stripigt.

Lägg därtill:
1) lite bakfull
och
2) PMS-arg och hatar alla, speciella alla lama töntar, alla spänniga och alla som på minsta sätt misshagar mig (dvs inte bara sitter tysta)
och
3) tröttstressad och fylld av känslan att jag skiter väl i det här imorgon åker jag härifrån ttyn.

3 kommentarer:

Karin sa...

Okej vi gör så här. Du byter skjortan mot en klänning och så ses vi ikväll och dricker vin kl 19 på Babel. Ok?

Karin sa...

Eller är du i Berlin kanske...?

Sofia sa...

Jaaaa perfekt förslag - men jag är faktiskt i Berlin!
En annan dag - din flotta balkong?