söndag 9 maj 2010

Uppspelt!

Blev plötsligt så fruktansvärt uppspelt över vildmarksturen i sommar! Hur kan man ha varit i Indien, Australien, USA, Japan och tusen andra ställen men aldrig i Norrland? Hoho sova ute och tänk om man får se järvar och annat sköj! Och rida hela tiden - även det blir topp. Hoppas jag får en tuff häst!

Nu tänker jag på vilka olika kläder jag ska ha med mig. Och tusen liter myggmedel (det är typ därför jag inte orkat åka till Norrland innan - jag hatar mygg men de älskar mig så jävla reservationslöst). Tror jag har kvar mitt supermedel från Indien, men det kanske har mist sin kraft. Jag får köpa lite nytt också. Och ha heltäckande kläder, det blir bra. Regnkläder också... Hm kanske får kolla på Hööks eller ngt om det finns ridanpassade. Det får det vara värt. Eller NEJ jag köper på Falsterbo Horseshow förstås, där hade de massor av rea. YEYEYEYYYY!

4 kommentarer:

john sa...

Du verkar fan ha gjort allt! Coolt! O ja, det är fasen brukligt att se sitt eget land innan man åker ut, tycker jag. Jag har inte så jag ska inget säga egentligen:-/

Dramadrottningen sa...

Eller hur! Laddar upp med myggmedel nu...

Hanna sa...

Jag har tusen liter myggmedel extra kvar så vi kan dela på det. Både spray och roll on. Fick du packlista av mej? Jag ska ha mina såna täckbyxor jag köpte förra året på Falsterbo - det kan bli kallt på fjället.

Dramadrottningen sa...

Ja jag kollade på packlistan igår! Jag ska också köpa sådana täckbrallor då. Och någon regn-tjohej och så lånar jag F's craft-underställ. CHECK! OBS det var ju bra fyndpotential på Falsterbo.